O meni

0
05:51


Dobrodošli na blog moje kampanje "Siguran (Ekološki) put". Ja sam Filip Ćuk iz Širokog Brijega i završio sam osnovnu školu i upisao smjer Elektrotehničar. Društveno sam aktivan i volontiram u raznim organizacijama. Kroz zadnjih par godina sam volontirao i bio aktivan u Odredu Izviđača Široki Brijeg. Kao volonter sudjelujem na programu Društveni mediji za društvene promjene u organizaciji Vijeća mladih grada Širokog Brijega. Na ovom blogu ću promovirati svoju kampanju koja želi riješiti problem oronulih šumskih puteva u parku prirode Borak. Podizat ću svijest o sigurnosti puteva i zaštite osoba koje koriste taj put.

Potičem vas da i dalje posjećujete moj blog i doprinesete ovom društveno korisnom cilju bilo moralnom podrškom, volonterski ili financijski.

O meni - Filip Ćuk

Zaluđenik u tehnologiju i prirodu.

0 komentari: